Done !

Salam . ape hal yang :DONE: ?? okayyy :3

1 . homework sudah siap . tinggal subjek Perdagangan je . kene cari soalan kebenda ntahh . Besok pergy PN . okay , PN ! hope la Petbro mira ade dekat sane eann ! haha . jokeee .. soryy :)pergi sane nak cari bahan lah ea ! hmmm .. ruginya Giant aku dekat kampung Perak dea ! hishhhhh . imissyouu Gemokkk *upssss . hihi .
2 . Found my hacker ! Jyeahhhh , memang meremang bulu roma kau sebab kene Ceramah dengan abang sedara aku . hikhokk xD *jahatnya aku .. okay , dea lagy jahat hack FB aku ! .. Dea budak V dulu , Forget it laa kan . semua keje F ! dea sendiri bagitahu . okayy thanks kerana berterus terang budax tettttttttt .

# wey , susah ean dah naek skola . lagy-2 dah Form 4 ! hish . hmmm :( Perdagangan lah . Seni lah . hmm penin-2 . tapi Alhamdulillah aku ditempatkan kat class yang insyaallah aku boleh cemerlang dengan sebaeknyaa :p .. *okay , ikhlass .! ade budax comeyy dekat skulaa . ade Gemokk aku kat skula . hewhew :3 *hoi , aku nak belajar . amboiiii . Hahaha ,keling jappp ! now still tunggu skula Vokasional Haji Sharip kat Rembau . (jauh-2 pun ape salahnya) . ok Done . Nak tidooooooo ~ bye stalkerr terhebadd <3 *Soryy banyakk Merepek and Merungut . haihh ! tahun merungut agaknya . hehe ..:D sentiasa sehat selalu tau kawan-2 :P

end of rara typing . FULLSTOP :)

No comments:

Post a Comment