Cermin Diri Sendiri Dulu !

Assalamualaikum readers :) sorry lah okay . mira tengah bengang gile dengan seorang perempuan ni . err--' *malaz nak cari gaduh !


okayy , dia nak cakap pasal mira ni HOT ? BAJET CANTIK ? helloo ! Cermin diri sendiri dulu okay PLAYGIRL ! sendiri tergedik-2 mintak couple sane sini . eeeeeeeeee . tolonglah eaa *even that's not my problem ! . tapi yang dah sampai melampau nak coup dengan bf orang kenapa haa --' huhh .. taktahu malu eaa buad mcmtu ? alolololo , ! " EH POMPUAN YANG BERNAMA SHAFIQA FIZUNI FARHAH BIN ROSLAN ! Aku tak kesah kau nak berkawan dengan sape pun . termasuk BF aku sendiri . yeahh , i know . korang bestfriend . tapi takyahlaa sampai nak minta coup dengan dea *sendiri pun tahu kitorunk in relay , so what's ur problem bitch ! . eja nama aku pun salah and siap pakai BIN ! ishishish , kesiann . agaknya BM kau tu tak cukup belajar ea .. Hahah ! and lastly Shafiqa ! aku buad bukan sebab aku batak @ whatever lah dengan Moklee , tapi aku dah fedup dengan perangai kau yang terhegeh-2 menggatal and tergedik-2 minta coup dekat bf orang . eaa , tatau malu ! . ramai lagy yang single lahhh wahai Betina ! . aku dengan kawan aku dah cukup sabar dengan perangai kau tahu ! . meluat ! GTH ! *maaf lah Nenek ! aku dah hilang kesabaran aku dekat kau ! tapi aku malaz nak berperang mulut okay ! .. Btwy , cermin diri kau dulu sebelum kau nak memfitnah orang tak tentu pasal ! okayyyyy ! ( nak Asyraf yee , ambek lahh ye . Tak Batak pun nak dia . rampas lah if kau boleh tambat hati dea . Usaha lah ok ) bye , Getlost !

# maaf , banyak mencarut post kali ini . kesabaran dah hilang !:)

end of rara typing . FULLSTOP :)

No comments:

Post a Comment