Break :/

First of all , Assalamualaikum :|

Guys , mesti hati korang pun sakit ean if pasangan sendiri minta brak or undur diri . ean ean ean ! Super(G) , dia cakap " kau banyak berubah , bukan mcm aku kenal 5 bulan lepas. Better aku undur diri dari kau malu dapat Bf macam aku " Astaghfirullahhalazim :\ Ape kene dengan kau Asyraf ! aku tak pernah malu weyhh ade bf mcm kau . kau kurang ape --' baik , setie , jujur , caring . itu semua kau dah miliki wey , Ya Allah :\ dah sudah lah ea . aku penat hari-2 bergaduh , series :| aku memang tak suke bergaduh ! pliz behave urself sayang :') *takkan aku nak meraung mcm hilang family aku ! Ramai lagi lelaki eann tapi aku always tunggu kita reda if kita bergaduh , yes ! always weyy . then now , aku just tunggu jelaa marah kau kat aku reda . Tapi if kau memang tetap dengan Ego kauu nak Breakkk , aku redha wey . Kite tetap boleh jadi kawan . Think about it please . And lagi 1 tahun lebih dekat sekolah ni . aku nak spm tahun depan , nak focus study untuk form 4 ni . aku taknak Gagal lagi . Minta maaf . and thanks atas " ambil berat " kau dekat aku . aku hargai sangat . tiap kali nak rehat , mesti kau tanye " tadi exam okay ? " . Appreciate that . tak semua orang boleh tanya dengan ikhlas macam tu eann . ! ok laa . If kau masih nak S kau , aku lepaskan kau . aku tknak kau terseksa . okayy :') Takecare (G) ! ily more than you love me sayang ! -super(D)A.A- SALAM !

end of rara typing . FULLSTOP :)

No comments:

Post a Comment